Jėgos aitvarų kursai

Jėgos aitvarų kursai-mokykla-pradžiamokslis…
Nori mokytis su jegos aitvaru…paskambink…
Kiečiausias ir geriausias jėgos aitvarų instruktorisu LIETUVOJE !
Išmokau 3-5-10 kartų greičiau ir trumpiau, nei kiti instruktoriai.
Daznai permokau „didžiūjų mokyklų” mokinius, kurie baigę kursus ir neišeina kaituoti 1-2-3 sezonus savystoviai.

Kviečiame visus norinčius išmokti buriuoti – kaituoti jėgos aitvarais ant vandens ar sniego !

Net jei dar šaltoka ir neatidarytas vasaros ar žiemos sezonas mes galime pradėti mokytis krante (svarbu, kad nelytų ir būtų noras mokytis). Kai tik leis sąlygos mokslus pratęsim vandenyje ar ant sniego.

Mes kantriai išmokysime visko ko reikia jėgos aitvarų pradinukui, kad vėliau lengvai galėtumėte tobulėti individualiai. Atsakysime į visus jums rūpimus klausimus, bei vėliau padėsime įsigyti palankia kaina visą reikiamą įrangą pagal jūsų pasiruošimo lygį.

aitvaro_jegos_langai_pagal_laikrodisaugus kaito pakelimas vejo atzvilgiu

vejo_stiprumas ir greitisvejo lango maksimali trauka 52-53 laipsniai

Kaitavimo ir kursų vedimo stažas vasarą ir žiemą 15-a metų (+ burlenčių stažas 20 metų,  viso buriavimo patirtis 35 metai).

Kursai pravedami esant palankioms oro sąlygom ir vasarą ir žiemą. Vieta ir laikas derinamas individualiai.

Mokome Šiauliuose prie Rėkyvos ežero arba susitarus prie Baltijos jūros kranto pavienius asmenis ir nedideles grupes arba kitoje jūsų pageidaujamoje vietoje. Jei esate gerų draugų grupė, galime važiuoti mokytis ir į svečias šalis, kur pučia vėjas (iš anksto susitarus).

Minimalus kursų laikas 6 valandos, standartiškai paskirstant po dvi valandas per tris dienas. (esant palankioms vėjo-oro sąlygoms ir jei mokinys fiziškai pasiruošęs 2×3 valandas). Galima maža grupe 2-4 žmonės susitarus iš anksto vietą ir laiką, jei nėra labai didelio svorio skirtumų…daugiau info telefonu.

Norinčiam pradėti, mokiniui mažiausiai užsakomos pamokos laikas 2 valandos, o pramokusiam ir norinčiam greičiau tobulėti 1 valanda.

Kursai vykdomi parenkant palankias oro sąlygas kiekvienam mokiniui individualiai pagal svorį, fizinio pasirengimo lygį, praeitą ir tinkamai įsisavintą programą ir nebutinai tris dienas iš eilės.

Kiekvienas mokinys pagal savo asmenines fizines, psichologines savybes skirtingai įsisavina mokymo programą ir 6-ios valandos – tai minimalus laikas suprasti jėgos aitvaro valdymo principus, bei pažinti savo pradines galimybes.

Kursų metu suteikiama reikalinga įranga mokslams.

Saugiai šmokyta daugelio Lietuvos miestų esamų jėgos aitvarų megėjų.

Jei kaitavimas Tau patinka ir esi apsisprendęs, tai drąsiai eik svajonės link !

Ką turėti su savimi pirmą treniruotę:

vasarą – būtinai turėti sportinius batelius, ilgas sportines kelnes, kepuraitę ir akinius nuo saulės, vandens atsigerti.

žiemą – geriausia apranga šiltas slidinėjimo kostiumas, šilti aukšti batai, šiltos arbatos termosas (jei turite savo alkunių ,kelių  slidinėjimo ar riedlenčių apsaugos, šalmas).

PASTABA: kas daugiausia paskambina tas daugiausia ir išmoksta, nes sudėtinga visus prisiminti ir esant palnkiom sąlygom siūlyti mokytis kaituoti. Jūs turite patys norėti mokytis ir jei manote, kad turėsite laisvo laiko mokslams paskambinkite iš vakaro dėl kitos dienos susitikimo. Jei neatsiliepiu, paskambinkite vėliau ir tikrai suderinsime norimą laika ir vietą jūsų pirmiems kaitavimo mokslams ar kursų pratęsimui.

 

Kartą mokinys paklausė mokytojo:

-Ar ilgai dar laukti permainų į geresnę pusę?

-Jei laukti, tai ilgai ! – atsakė mokytojas.

 

Noriu padėti suprasti pradedantiems kaituotojams apie „išmokimo greitį“ kaituoti.

Reikia skirti keletą dalykų, baigus kursus savystoviai tobulinti kaitavimo įgūdžius su minimalia rizika susižeisti su tikru kaitavimu-plaukimu, kurį galima pavadinti tik tada, kai kaitioras gali grįžti į tą pačią vietą iš kurios išplaukė ir gali be problemų užkilti aukščiau į vėją.

Štai keletas pavyzdžių ir paaiškinimų:

1.Mokosi trys mokiniai, baigus kursus du gali toliau tobulinti savo įgūdžius, o trečias ne.

Visiems dėstoma programa identiška (jei kas nors nesiseka – visada stengiamės kiekvienam specialiai pakoreguoti pagal individualias fizines ir charakterio savybes), tai vadinasi du įsisavino medžiagą vienas ne. Išvada: tai priklauso nuo kiekvieno mokinio fizinio, psichologinio pasirengimo, individualių charakterio sąvybių, įsisavinamos medžiagos, noro ir galimybių.

  1. Mokinys sėkmingai praeina mokymo kursus, bet per vasarą atvažiuoja tik keletą kartų prie vandens telkinių ir skundžiasi,kad sunkiai sekasi kaituoti vienam pačiam. Išvada: per mažai skiriama laiko įgūdžių tobulinimui, darant didelius laiko tarpus tarp mokslų-kursų ir savystovio kaitavimo.
  2. Mokosi skirtingo fizinio pasirengimo ir amžiaus mokiniai. Abiejų mokinių įsisavintas medžiagos laikas skiriasi per pus. Jaunas, sportiškas vaikinas įsisavina saugumo pradmenis ir jėgos aitvaro valdymo įgūdžius per 6 val., vyresnis nesportuojantis tik per 12 val. Apkeitus sąvybes, jaunam nesportuojančiam gali prireikti 12 val, o vyresniam sportiško stiliaus mokiniui gali pilnai užtekti 6 val. Išvada: ne vien amžius ir fizinės sąvybės nulemia mokymosi greitį.
  3. Svarbios mokymosi sąlygos. Žiemą nereikia kontroliuoti lentos skendimo ir galima čiuožti minimaliu greičiu. Vasarą privaloma kontroliuoti lentą ir plaukti tokiu greičiu, kad lenta negimztų į vandenį, bei pilnai glisuoti vandens paviršiumi. Išvada: žiemą lengviau pradėsite kaituoti savystoviai, nei vasarą ir mokymosi laikas gali būti dvigubai trumpesnis nei vasarą.
  4. Beveik visada lengviau mokytis tiems žmonėms kurie buriavo burlente, yra čiuožę vandens slidėmis tempemi katerio, čiuožinėja snieglente, kalnų slidėmis, sportuoja judrias sporto šakas.
  5. Nėra neišmokstamų dalykų yra tik laikas, kurį kiekvienas sugaišta skirtingai, o rezultatas gaunasi tas pats.
  6. Tik pabaigę kursus Jūs suprasite ko tikėtis iš jėgos aitvaro, oro sąlygų ir savo pradinių įgudžių parengties. Visų sudedamųjų dalių visuma ir teisingas padeties įvertinimas Jūsų būsima sekmė ir malonumas tolimesniame kaitavime.

8.Kol Jūs pareidinėjate pesčiomis iš pavėjinės pusės, tol tai galima vadinti „mokslais” ir tik kai galite sugrįžti į išplaukimo vietą, bei užkilti aukščiau į vėją Jūs iš tikro kaituojate.

  1. Svarbiausia ne išmokimo greitis, o savo ir aplinkinių sveikatos, bei inventoriaus saugumas.

Sekmės moksluose !
Ženkite pirmą žingsnį: skaitykite, žiūrėkite ir klausykite – tai svarbu mokinantis. Mes Jums padėsime rasti pasitikėimą savimi. Imkitės veiksmų ir pradėkite šiandien. Paskambinkite mums ir susitarkite dėl pirmo susitikimo.

Žinoma, gali mokytis savarankiškai, šio bei to išmokti, jei esi labai gabus ir turėsi šalia gerą kaituojantį draugą, bet tikrai ne taip sparčiai, kaip su mokytoju.

Yra nuomonė, kad du trečdaliai plaukiančių vandenyje nežino,ar neprisimena arba ignoruoja prasilenkimo ir pirmumo taisykles.

JEI PRADĖJAI MOKYTIS PERSKAITYK PRIVALOMAS TAISYKLES VISIEMS IR VISADA:

Susipynus dviejų kaitų stropoms privalote panaudoti saugumo sistemą ir atsisegti !

Pagrindinė prasilenkimo vandenyje taisykle galiojanti visiems kaitams, burlentėms:

Dešinys bortas turi pirmumo teisę prieš kairį bortą!

  1. Lentos bortas nustatomas pagal judėjimo kryptį. Tai reiškia, kad privalome praleisti visus kurie priartėjo su dešiniu bortu.
    Jeigu kaitioras plaukia dešine koja ir ranka į priekį jis turi pirmenybę, prieš plaukiančius,kaire koja ir kaire ranka į priekį.
  2. Kaitioro apiplaukimas galimas iš pavėjinės pusės ir užkylant aukščiau į vėją, bet užkilinėjant reikia būti garantuotam, kad nekliudysi per stropų ilgio atstumą ir turinčiam pirmumo teisę nereikės keisti kurso dėl tavo manevro.
  3. Taisyklė galioja visiems ir visada ir plaukiant su kaitu ir burlente,“kitų prasilenkimo taisyklių” nėra ir įvykus avarijai kaltas bus tas, kuris plaukė kairiu bortu į vėją. Jei pvz.: užsienyje iškiltų draudiminis įvykis jis butų tiriamas pagal visuotinai priimtas tarptautines prasilenkimo taisykles.
  4. Geriausias sprendimas yra logiškas mąstymas plaukiant ir vizualus nustatymas ar kliūtis yra pavojinga ir ar tu gali būti pavojingas kitam.

Tai ateina su laiku ir pradedantiesiems sunku logiškai mąstyti, nes jie nežino galimo pagreičio ir nevaldo pakankamai “greičio pedalo”, bei negali greitai sustoti.

  1. Pradedantysis turi žinoti, kad visi incidentai galimi tik pavėjinėje pusėje, tai reiškia, kad kaitas niekada pats nepatrauks prieš vėją. Todėl reikia saugotis ir bijoti ir tų, kurie yra aukščiau į vėją.
  2. Turi matyti ir numatyti kur bus tavo kolega už bet kokio laiko tarpo pagal vėjo stiprumą, todėl prieš atliekant bet koki triuką apsidaryk ir būki tikras, kad net jei jam nepavyks manevras ar triukas-neįvyks incidentas. Jei abejoji, nedaryk tai ką sugalvojai.
  3. Stenkis nelįsti į tą vietą kur kiti atidirbinėja triukus, tau ten nesaugu ir tu esi ten pavojingesnis kitam nei manai.
  4. Tu neturi galvoti, kur kada ir kokia kryptimi nuneš tave ar tavo aitvarą, tu turi tiksliai žinoti kur jis gali atsidurti už sekundės ar didesnio laiko tarpo.

Kol tu neturėsi į šį klausimą stabilaus atsakymo, tol esi pavojingas ir sau ir kitam.

  1. Reikia neužmiršti nuleisti arba pakelti kaitą prasilenkimo metu, kad nesusikryžiuotų skirtingų kaitų stropos, jei jau susipynė kelių jėgos aitvarų stropos: nedelsiant išnaudok saugumo sistemą atsisegdamas nuo savęs jėgos aitvarą.
  2. Pakaušyje ar nugaroje žmonės akių neturi. Įsisąmonink ir atsimink, kad viskas vyksta pavėjui.
  3. Einantis į vandenį turi pirmenybę, nes krante dažniau gūsiuotas vėjas ir manevringumas mažesnis, grįžtantis į krantą turi praleisti išeinantį į vandenį.
  4. Per stipriai gusiuotą vėją stenkis neplaukti/neprasilenkinėti žemiau pavėjui po didesnės kvadratūros jėgos aitvaru, nes aukščiau plaukiančiam (net ir pažengusiam kaituotojui) su didesnės kvadratūros kaitu (stipraus gūsio atveju) yra sunkiau išlaikyti saugų atstumą. Šiuo atveju geriau nukristi žemiau pavėjui arba sustoti ar apsisukti (prieš tai greit pažiūrėjus atgal), nes užkilti aukščiau į vėją gali pritrukti plaukimo technikos. Šiuo atveju pavojinga situacija abiems prasilenkiantiems.
  5. Turite žinoti, kas spote plaukia su akiniais ar neprimato iš toli. Jei yra abejonės, paklauskite senbuvių ir pasakykite kitiems. Daugeliu atveju blogiau matantis gali jums užmesti jėgos aitvarą ant galvos, padaryti prieš jus nesaugų posūkį ar pavojingai manevruoti nesaugiu atstumu. Tokių kaitiorų turite saugotis ar bent jau žinoti ko tikėtis ekstremalioje situacijoje (ypač debesuotą/tamsią dieną).
  6. Visada stenkis padėti kitam pavojingoje situacjoje, nelaukdamas kol įvyks pabaiga, nes kitą kartą tu gali atsidurti jo vietoje.
  7. Auksine taisykle: prieš darant posūkį privalai pažiurėti atgal ir būti garantuotam, kad niekam nesutrukdysi, nes plaukiantysis paskui gali nespėti sureguoti į tavo manevrą.

Jei kaituotojas prisegtas: pirma gaudote jėgos aitvarą (saugiai padedate) ir tik po to gelbstite žmogų, nes sulaikant žmogų jėgos aitvaro pasipriešinimas gali sugeneruoti papildomos jėgos ir dar stipriau pakelti/blokšti/tėkšti į žemę.

kaitavimo taisykles  kaitavimo taisykles_2draugas ir geriausias draugas

wind-direction2 wind-windowmazgo_risimo_instrukcija

Net jeigu Tu perskaitysi visą mokslam reikalinga informacija, tau nuo to nebus lengviau, o tik sugaiši brangų laiką per kurį galbūt jau būtum išmokęs kaituoti ar bent praėjęs saugumo pradmenis. Drąsiai skambink ir teiraukis, nes internete prirašyta labai daug ir kartais tendencingos informacijos, kurioje susigaudyti labai sunku.

Detalesnė informacija telefonu arba susitikus, Artūras mob.tel.: +370 601 20477 , Šiauliai.

Saugaus kaitavimo !

Trumpas smagus video apie pradedančiūjų dažniausiai daromas klaidas (jų daroma daugiau, bet šis klipas gera vaizdinė priemonė):


 

Žemiau laisvalaikio skaitiniai.

Žydų sakmė apie LOGIKĄ (Apie Talmudą, Sokratą ir dūmtraukį)

Dvidešimtųjų vidury jaunas žydas atėjo pas įžymų Niujorko rabiną ir

pareiškė, jog nori studijuoti Talmudą.

– Tu moki aramėjiškai? – paklausė rabinas.

– Ne.

– Ivritą?

– Ne.

– O Torą vaikystėje studijavai?

– Ne, rabi. Bet nesijaudinkite. Aš baigiau Berklio filosofijos fakultetą ir

ką tik apsigyniau disertaciją apie Sokrato filosofijos logiką. O dabar, kad

užpildyčiau baltas dėmes savo žinojime, aš noriu truputį pasimokyti Talmudo.

– Tu nepasiruošęs studijuoti Talmudą, – pasakė rabinas. – Tai giliausia

knyga iš visų, kada nors žmonių parašytų. Bet jei jau reikalauji, aš

patikrinsiu tavo logiką: susidorosi – mokysiu tave.

Jaunuolis sutiko ir rabinas tęsė.

– Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu veidu, kitas –

išteptu. Kuris iš jų eis praustis?

Jaunuoliui akys iššoko ant kaktos.

– Tai logikos patikrinimas?

Rabinas linktelėjo.

– Na žinoma tas, kurio veidas nešvarus!

– Neteisingai. Pagalvok logiškai: tas, kieno veidas nešvarus, pažiūrės į

tą, kurio veidas švarus, ir nuspręs, kad jo veidas taip pat švarus. O tas,

kurio veidas švarus, pažiūrės į tą, kurio išteptas, nuspręs, kad jo veidas

taip pat išsitepęs, ir eis praustis.

– Gudriai sugalvota! – sužavėtas pasakė svečias. – Nagi, rebe, patikrinkite

dar kartą!

– Gerai, jaunuoli. Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu

veidu, kitas – ištеptu. Kuris iš jų eis praustis?

– Bet mes gi jau išsiaiškinom, – tas, kurio veidas švarus!

– Neteisingai. Praustis eis abu. Pagalvok logiškai: tas su švariu veidu,

pažiūrės į tą, kurio išteptas, ir nuspręs, kad jo veidas taip pat išsitepęs.

O tas, kurio išteptas, pamatęs, jog kitas nuėjo praustis, supras, jog jo

veidas išteptas ir taip pat eis praustis.

– Aš apie tai nepagalvojau! Neįtikėtina – aš padariau loginę klaidą! Rebe,

patikrinkite dar kartą!

– Gerai. Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu veidu, kitas

– ištеptu. Kuris iš jų eis praustis?

– Na.. Praustis eis abu.

– Neteisingai. Nei vienas neis praustis. Pagalvok logiškai: tas, kurio

veidas nešvarus, pažiūrės į tą, kurio švarus, ir neis praustis. O tas, kurio

švarus, pamatęs, kad išsitepęs neina praustis, supras, kad jo veidas švarus,

ir taip pat neis praustis.

Jaunuolį apėmė neviltis.

– Patikėkite, aš galiu studijuoti Talmudą! Paklauskite ko nors kitko!

– Gerai. Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu…

– O Viešpatie! Nei vienas neis praustis!!!

– Neteisingai. Dabar tu įsitikinai, kad Sokrato logikos nepakanka, norint

studijuoti Talmudą? Paaiškink man, kaip taip gali atsitikti, kad du žmonės

leistųsi vienu ir tuo pačiu dūmtraukiu, ir vienas veidą išsiteptų, o kitas –

ne?! Nejaugi tu nesupranti? Visas šis klausimas – beprasmis, ir jei tu leisi

savo gyvenimą, atsakinėdamas į beprasmiškus klausimus, tai visi tavo

atsakymai taip pat neturės prasmės!

Jei jau perskaitei šią sakmę, tai galiu reziumuoti kitaip:

mažiau skaityk, o registruokis į kursus ir mokykis kaituot realiai.

su 12m 2014 Naish Torch Rekyva_small